dimecres, 28 de gener del 2009

Revolutionary Road

Una vida buida és una vida on no tens cap objectiu pel qual lluitar, fas les coses per quedar bé i perquè "és el que toca", tens uns amics o una parella que realment no estimes, treballes en una feina que no t'agrada...
La dificultat no es troba en veure que vius una vida completament buida. El que és realment difícil és entendre que vius una vida IRREMEDIABLEMENT buida i que, en el futur, no aconseguiràs arreglar-ho i omplir-la. Quan comprens això, entens que la única opció és canviar completament de vida i començar-la de nou...



Revolutionary Road

2 comentaris:

Mariona ha dit...

Jejej, l'entrada cool :P He de dir que la cançó de l'entrada anterior no la coneixia pas (al principi m'havia pensat que ho havies escrit tu!)

Mariona (a l'expectativa jeje)

Hawkins ha dit...

Joanic, vaig veure aquesta pel·lícula dissabte passat i la vaig trobar genial. L'has vist ja, oi?
Mira, em vaig quedar de pedra perquè és del Sam Mendes, el director d'American beauty i Jarhead: el infierno espera entre d'altres. Doncs bé, a Jarhead, que no em va fer ni fred ni calor, el vaig trobar massa obsessionat a cuidar la fotografia, a mostrar contínuament imatges boniques i prou, però aquí per fi li ha sortit una pel·li rodona, centrant-se més en el que els passa als personatges i amb uns diàlegs ben macos.
Jo li poso entre un 8 i un 9.
Continua amb el bloc!