dilluns, 6 d’octubre del 2008

Carta de presentació

Hola Joan, què tal si parlem de tu?
Encantat de fer-ho!

Com vas decidir el teu nick? En cas de que firmis amb el teu nom veritable, per qui et van posar aquest nom?
Doncs m'agrada molt que em preguntis això. El nom original del blog no era Hora de sopar, sinò que tenia el meu nom una mica variat. No obstant, se'm va ocórrer canviar-ho perquè no m'agradava que la gent pogués veure el meu nom i el meu cognom. I ho vaig canviar per Hora de Sopar, en honor al Joan Albert i el seu bog: L'Hora del te (el qual us animo a visitar si us agraden les paranoies!). I d'aquí ve l'hora de sopar.
(Aquesta resposta ha estat modificada després de canviar l'adreça del blog)

Els demanes desitjos a les estrelles?
A les estrelles, al Sol, als arbres, a les mosques, als cavalls i a tothom que em mira! Per ara, encara no he trobat res efectiu per complir-los; però seguiré intentant.

La última vegada que vas plorar?
Molta gent m'ha dit que sóc molt fred i insensible. Jo prefereixo autodefinir-me com una persona forta. És per això que no ploro pràcticament mai. I

Pa amb... què?
Amb formatgeeee!!!

T'agraden els animals?
Mmmmm... Els gossos sí. La resta també m'agraden, però ben lluny de mi!

Quants fills tens?
Aaaargh!!! Pel sort i pel seu bé, de moment cap! I espero que duri...

Col·labores amb alguna ONG?
Doncs tot i que no pago res, sóc soci d'Amnistia Internacional i m'envien e-mails per firmar en contra de lapidacions, dictadors, penes de mort i coses d'aquestes. No no, no és que no pagui perquè sóc un rata, sinè per qüestions purament econòmiques! (Per respecte, evitaré bromes fàcils sobre la meva economia i les ajudes de les ONG)

Si fossis una altra persona, series el teu amic?
I tant! Sóc molt bona persona jo!

Tens un diari de vida?
Tinc un fotolog on explico el que faig (tot i que més que diari, s'hauria de dir mensual de vida), el facebook on es veu absolutament tot el que fas i, per si em faltava res... ara tinc un blog! Jeje! Oh, i algun que altre amic que em serveix per diari de vida (si definim "diari de vida" com a persona o objecte on relates diàriament la teva vida!)

Ets sarcàstic?
Fins a cert punt, massa, però tal com diuen alguns, si vols sobreviure als carrers has de ser-ho per força.

Faries puenting?
I parachuting!

Quin és el teu cereal preferit?
Tinc classe per la tarda. Com que i què significa això? Tenir classe a la tarda significa no aixecar-se abans de les 12. Si tenim en compte que els cereals es prenen amb la llet durant l'esmorzar i que a l'hora que m'aixeco ja és hora de dinar... No prenc cereals.

Et descordes les sabates abans de treure-te-les?
Mai, mai, mai!

Creus que ets fort?
Psicològicament, sí (veáse pregunta "La última vegada que vas plorar?"). Físicament... Escolta, que els Superhomes només existeixen a la ficció!

El teu gelat preferit?
O llimona o xocolata. Però xocolata de la bona, eh? A l'estil Ferrero, Nutella...

Quin peu calces?
Un fantàstic 43!

Vermell o rosat?
Rojo pasión!

Mar o muntanya?
Malgrat que sigui típic i tòpic... A l'estiu platja i a l'hivern muntanya. Potser en el fons el que m'agrada són les aglomeracions de gent i els turistes botelloneros...

Que és el que menys t'agrada de tu?
Ui ui uiiii...

A qui enyores molt?
A ningú en concret ara mateix!

T'agradaria que tots aquells que llegeixin aquesta entrada et reponguessin?
Tenint en compte que encara no he dit a ningú que tinc blog, que sempre que he fet coses d'aquestes mai ninú m'ha contestat i que la gent és vaga per naturalesa; sí, m'agradaria que tots contestessin.

Quin color de pantalons i sabates portes?
Pantalons curts texans (color blau òbviament...) i vaig descalç. A l'octubre i descalç? Sí, tinc els peus gelats. I?

L'últim que has menjat avui?
Mongetes amb patata i llangonissa.

Què estàs escoltant ara mateix?
Ara la Madonna - Devil wouldn't recognize you. A nivell global, estic escoltant una llista de reproducció que barreja els CD's de Hard Candy (Madonna) amb A las cinco en el Astoria (La Oreja de Van Gogh), tot això barrejat amb el brillant i rítmic so dels paletes del jardí. Per cert, aprofito per dir que el nou CD de la Oreja de Van Gogh m'agrada!

La última persona amb la que has parlat per telèfon?
La Antònia, la dona de la neteja, que m'ha informat de que avui no vindria. Aquesta senyora ve un dia i en falta quatre, però en fi...

Beguda preferida?
Pssss... En aquest món traïdor, res veritat ni és mentida; tot és segons el color del cristall amb que es mira. O sigui, un dijous a la nit, el que entra millor és un bon whisky amb cola, un dilluns al matí un cafè, un dimarts al migdia una coca-cola, un diumenge al vespre una cervesa...

Esport preferit per veure per la televisió?
L'esport, per als qui en saben!

Menjar?
Nyaaaam! A mi m'agrada quasi tot!

Finals feliços o tristos?
Per a les pel·lícules i llibres, els finals tristos són els que marquen i emocionen més. Per a la meva vida, l'únic que li desitjo és un final feliç. Tot va bé si acaba bé, no?

Tens mascotes?
Sí, la Lilí! A veure, explico la veritat sobre l'orígen d'aquest nom. Quan ens la van portar que era acabada de nèixer, ens van dir que li havien posat Lilí. A ningú agradava aquest nom i per tant la família es va tancar en cònclave per decidir el nom que sortís escollit per majoria absoluta. Però en una casa amb quatre fills, una decisió unànime és impossible d'aconseguir. I mentrestant la Lilí s'anava fent gran i es va anar acostumant al nom. I quan ens en vam adonar ja era massa tard i massa gran i només responia al nom de Lilí.

Dia preferit de l'any?
Mmmm... Nadal.

Petons o abraçades?
Una bona abraçada ho cura tot. Més que la majoria de petons.

Ets una persona alegre?
Al menys, ho intento.

Qui creus que et respondrà?
Va, siguem realistes. Ningú.

Quin llibre estàs llegint?
Ara mateix, cap. XD Però m'agrada molt llegir, eh?

Color preferit?
Crec que mai he tingut un color preferit. És greu això?

Què vas veure ahir a la nit a la tele?
Res, primer vai anar al cine a veure El niño con el pijama de rayas, totalment recomanable i després vaig mirar per internet el capítol de la setmana passada de Física o Química (sí, aquella sèrie basura que només parlen de sexe, drogues i insults)

Rolling Stones o The Beatles?
The Beatles, sense cap mena de dubte!

Com veus el vas?
Per aconseguir el que es vol a la vida cal veure el vas ple!

On està el més lluny que has estat de casa?
Qui es vulgui entretenir a descobrir que està més lluny entre Berlín, Londres i Tenerife ho descobrirà. Jo sincerament ho desconec.

Practiques algun esport?
Veáse "Esport preferit per veure per la televisió".

Des d'on escrius?
Tapadet amb la vànua i estirat al llit de casa meva!

Molt bé, doncs fins aquí la nostra entrevista. Gràcies per tot!
A vosaltres!