dimecres, 8 d’octubre del 2008

El nen amb el pijama de ratlles

Va, anem a fer lo típic que es fa en aquests blogs: EXPLICAR LES PEL·LÍCULES QUE HE VIST! Jeje. Doncs bé, diumenge vaig veure El nen amb el pijama de ratlles. La veritat que em va agradar, trobo que tot i tractar-se de l'adaptació d'un llibre ho han fet bastant bé. Evidentment, recomano mil vegades llegir el llibre, però per aquells mandrosos que no els hi agradi llegir, la pel·lícula també us agradarà. No obstant, trobo que la pel·lícula es deixa coses que al llibre són importants (al llibre es juga molt amb la ignorància del nen sobre tot el que passa al seu voltant, i a la pel·lícula no es té tant en compte...), però bueno. Total, que si no sabeu quina pel·lícula triar, aneu-la a veure que ho passareu bé (llàgrimes a part, jeje!)
Sinopsi:
Berlín, 1942. En Bruno, de vuit anys, és el fill mimat d'un oficial nazi. A l'ascendir el seu pare, la família es veu obligada a abandonar la seva confortable casa de Berlín i traslladar-se a una zona aïllada on el solitari nen no té res que fer ni ningú amb qui jugar. Mort d'avorriment i atret per la curiositat, en Bruno fa cas omís del que la seva mare diu: No ha d'anar més enllà del jardí sota cap circumstància. Però ell no li fa cas i es dirigeix a la "granja" que ha descobert a la distància. Allà coneix Shmuel, un nen de la seva edat que viu una estranya i paral·lela existència a l'altra banda d'una valla. La trobada d'en Bruno amb el nen del pijama de ratlles el porta a endinsar-se de la forma més innocent al món dels adults que els rodeja.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

CarinyooooO! ai Joanicc!! tu sempre voltant x internet, nose com poootss! weno a vere si duraaa!
aixo d no poder revela l tva identitat.... jejej
mol bona lentreevista, i l d Viva l Vida i l Nen dl Pitjama d Ratlles mi e sentit identificada jeje!
wenoo ns veiem dissabteee!
MIREIA

Anònim ha dit...

No sabia que n'havien fet una peli! Ja miraré si la fan per aquí també :P Jo vaig començar el llibre i el vaig deixar a mitges :$ Jeje, ja l'acabaré quan torni! :P Continua escrivint!!!

Hawkins ha dit...

Ara només falto jo. Aquesta pel·li la veuré només si m'agrada el llibre, que tampoc no és que em cridi molt l'atenció, què hi farem xD.
Joanic, t'agraeixo un cop més que l'hora del te t'hagi servit d'inspiració per triar el nom i ja saps que hi pots passar sense permís. A veure quant et dura aquest bloc, espero que molt de temps.
Ah, fes un pensament i torna a entrar a Animelliure, que dos tristos missatges no són res ><.
Fins aviat!